loading...

منبع معتبر مقالات تعمیر و نگهداری لوزازم برقی

بازدید : 81
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 12:05


فریزر یکی‌از ضروری‌ترین اسباب و اثاث خانه میباشد که از دیرباز تا به امروز برای خنک نگه‌داشتن مواد غذایی، دارویی و دیگر مواد فاسدشدنی بکار گرفته شد‌ه‌است. نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد فریزر‌ها از نخست تاکنون با تغییرات عظیم و غامض‌ای روبه‌رو گردیده‌اند. در بالا عموم از فریزر‌های طبیعی به کارگیری می‌کردند، آن‌گاه سردخانه‌های دستساز، نفتی، گازی و امروزه فریزر‌هایی که با برق فعالیت می‌نمایند مکان آنان را گرفته‌اند. با پیشرفت تکنولوژی ساختار و انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر نیز متعدد و بغرنج شد‌ه‌است و حتی تعمیرات آن نیز به طور تخصصی اعمال میشود.

فریزر دستگاهی متشکل از یک وسیله سردکننده به یاور یک عایق حرارتی و سازوکاری برای جابجایی گرما از باطن این محیط به خارج میباشد. فریزر یک ماشین غامض میباشد که در آحاد قدمت خویش درحال فعالیت میباشد. با اعتنا به به کار گیری زیاد از یخچال فریزر، به گذر زمان مجال ممکن میباشد مبتلا مشکلاتی خواهد شد که هرچه زودتر می بایست به تعمیر آن پرداخت. انگیزه های وخیم شدن سردخانه ممکن میباشد از خنک‌کنندگی، یخ‌زدگی، سیم‌کشی و غیره باشد. قطعا تعمیر این نوع از اثاثیه خانگی در اولِ مشاهده مشکل مقرون به صرفه‌خیس خواهد بود. فراموش نکنید که برای این فعالیت مسلما از یک کارشناس یاری بگیرید.همینطور برای استعمال باصرفه از آن می توانید راهنمای حفظ از یخچال فریزر را مطالعه فرمایید.

انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر
باتوجه به عدم وضوح و طاقت فرسا فعالیت بودن بخچال، ممکن میباشد در گیر مشکلاتی گردد که به تعمیر نیاز داشته باشد. بروز اختلال می تواند عارضه ها مختلفی داشته باشد به همین ادله یک کدام از سفارش هایی که می بایست به آن اعتنا داشت این میباشد که فارغ از علم گذشته مبادرت به تعمیر سردخانه نکنید. اشخاص دارای تخصص می توانند
با تشخیص انگیزه های وخیم شدن فریزر به صورت ظریف، به تعمیر آن بپردازند و این فعالیت را با کمترین هزینه ممکن ایفا دهند. درپی به انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر و طریق رفع آن میپردازیم. دوباره تاکید می‌گردد که برای تعمیر به طبع از تعمیرکاران دارای تخصص امداد بگیرید.


ایراد در جریان برق ورودی

ایراد در جریان برق ورودی از مهم‌ترین انگیزه های وخیم شدن سردخانه، بویژه پر‌نور نشدن یخچال فریزر میباشد. جریان برق ورودی فریزر به عبارتی برق پریز میباشد که دوشاخه به آن وصل می شود و گهگاه تمامی انگیزه های وخیم شدن سردخانه از همین آیتم معمولی میباشد. دراین‌صورت کافی میباشد چندین آیتم پایین را چک فرمائید:

فیوز و کنتور برق: از جا درآمدن یا این که به اصطلاح پرش فیوز یا این که در دست گرفتن برق قادر است انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه باشد. اولی اقدامی که می بایست ایفا دهید، باور از صحت این گزینه میباشد
پریز برق: از تندرست بودن پریز برق اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید. به عنوان مثال میتوانید یک وسیله برقی دیگر را با آن آزمون نمایید. معمولا در پریزهایی که در گیر سوختگی گردیده باشد، این ایراد پیش میاید
سیم برق سردخانه: گهگاه تمامی انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر که به ذهن میرسد، در قطعی یا این که زخم‌دیدگی سیم برق دوشاخه فریزر خلاصه می شود
کمبود مایع خنک‌کننده
مایع خنک کننده یخچال فریزر در سیم پیچ‌های تبخیرکننده جریان مییابد و هوای جان دار در آن را خنک می‌نماید. در غایت هوای سرد به محیط فریزر و مواد غذایی منتقل میگردد. پس در صورتی‌که دستگاه شما به نیکی پر‌نور نشود یا این که فعالیت نکند، یکی انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر که می بایست محاسبه نمایید، کافی نبودن مایع خنک کننده آن میباشد. برای لبریز کردن دوباره مایع خنک کننده، سفارش میگردد که با یک دارای تخصص تعمیر یخچال فریزر مشورت کردن نمائید.نوع گاز خنک کننده در یخچال سبک ۶۰-۴۰ برفاب گاز R134a میباشد.

فساد موتور یا این که کمپرسور
یک کدام از دیگر از انگیزه های حاد شدن فریزر میتواند موتور یا این که کمپرسور فریزر باشد. این گزینه بیشترین و متداول‌ترین انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه‌ها می باشد و در شرایطی که موتور یا این که کمپرسور فریزر پر‌نور نشود یخچال فریزر عملا بلااستفاده میماند. برای فهمیدن بدین اختلال، کافی میباشد درب سردخانه را گشوده نمائید. در حالتی‌که چراغ درون یخچال فریزر پر‌نور خواهد شد البته فریزر هیچ صدایی نداشته باشد، ایراد از موتور سردخانه است. در حالتی که یخچال فریزر شما دارنده نمایشگر باشد، بایستی نمایشگر نیز پر‌نور خواهد شد. با مشاهده این مورد ها میتوانید به فساد موتور پی ببرید.

بیشتر بخوانید: منش های پرهیز از برفک سردخانه و ۸ طریق نادر هزینه برای تزکیه آن


در برخی موردها پیش می آید که موتور فریزر تندرست میباشد و خلل از قطعات رله آغاز یا این که اُور بارگذاری باشد. این دو قطعه روی جریان برق ورودی کمپرسور قرار میگیرند و ممکن میباشد اختلال تنها از این قطعات باشد.

برفک
برفک یکی‌از انگیزه های وخیم شدن سردخانه میباشد. تشکیل برفک درین دستگاه بسیار معمولی و به انگیزه میعان شکل می گیرد. محکم و طاقت فرسا شدن این برفک‌ها منجر یخ زدگی مواد، گرم شدن اطراف و فساد یخچال فریزر می گردد. مرحله اولیه رفع خلل بسیار بی آلایش میباشد. با اعتنا به اینکه برفک در کدام بخش تولید گردیده، برای رفع آن مبادرت فرمایید. در شرایطی که برفک در نصیب درب این وسیله ساخت‌و‌ساز خواهد شد، معمولا مشکل از واشر یا این که بست درب میباشد. ولی در شرایطی‌که برفک به آحاد فضای درونی آن شیوع کرده باشند ممکن میباشد به انگیزه از دمای زیر باطن آن باشد.سردخانه نوفراست سبک BNR برفاب سیستم برفک زدایی اتومات داراست.

ترموستات
ترموستات یخچال فریزر وظیفه داراست دمای سردخانه را به میزانی که به وسیله پیچ تهیه دما و یا این که پنل لمسی تهیه و تنظیم گردیده برساند. کوشش ترموستات با کارایی کمپرسور یا این که موتور فریزر رابطه بی واسطه دارااست و همان کارایی این دو قطعه به همدیگر متعلق میباشد. هنگامی که دمای یخچال فریزر ارتقاء و یا این که به قولی سرمای فریزر کاهش مییابد، ترموستات با جابجایی پیام به کمپرسور منجر ارتقاء هوای سرد در دور و اطراف سردخانه میگردد. نقص ترموستات از انگیزه های حاد شدن فریزر میباشد که با بی سر و صدا شدن ناگهانی موتور سردخانه، خلل در کارکرد منظم موتور فریزر و سرد بودن بدنه موتور بروز مییابد. بی صدا نشدن یخچال فریزر و به اصطلاح یکسره شدن آن نیز به احتمال زیاد از ترموستات میباشد.

گشوده ماندن درب سردخانه
گشوده ماندن درب سردخانه از انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر میباشد که اشخاص به آسانی از کنار آن عبور می‌نمایند. گشوده ماندن درب یخچال فریزر موجب بیرون شدن سوزوسرما و گاز فریزر میگردد و اثرات مخربی را برای شما در پی دارااست. با این عمل فشار مضاعفی روی موتور فریزر وارداتی و در بدترین وضعیت سبب به بده بستان موتور سردخانه می شود. در شکل گشوده ماندن درب یخچال فریزر، اشتباهات پایین را خواهید داشت:

بهکمپرسور سردخانه فشار بسیار متعددی وارد کرده و سبب فساد آن می شود
باعثگرم شدن محیط درون فریزر می شود
سبب ساز برفک زدن فریزر می شود
سبب ساز یکسره فعالیت کردن کمپرسور یخچال فریزر می‌گردد


پر‌نور نشدن سردخانه
یکی نماد‌های فساد فریزر، پر‌نور نشدن آن میباشد که در موقعیت بی آلایش ممکن میباشد از قطعی سیم سردخانه باشد و یا این که انگیزه‌های مهمتری مانند ترموستات داشته باشد. انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر با این علامت می تواند نقص‌ در برق ورودی فریزر، نقص ترموستات و فساد موتور یا این که کمپرسور باشد که به آنان پرداختیم. از سایر علل پر‌نور نشدن سردخانه می‌اقتدار به فساد موفقیت الکترونیکی آن اشاره نمود.

در‌صورتی‌که موفقیت الکترونیکی یا این که به لفظ عامیانه پیروزی یخچال فریزر در گیر خلل خواهد شد، احتمالا فریزر پر‌نور نمیشود. هرکدام از فرآیندهای سردخانه که به نیکی کار نکند، قادر است به انگیزه فساد موفقیت آن باشد. پیروزی یخچال فریزر را می‌قدرت هم تعمیر و هم ردوبدل کرد که گزینش یکی این دو آیتم بایستی بوسیله دارای تخصص صورت بپذیرد البته در اکثر مورد ها موفقیت قابل تعمیر می باشد. با این اکنون در‌صورتی‌که از سالم تمامی مفاد فوق را چک کردید، احتمالا ایراد عمل در اتصالات سیم‌کشی داخلی فریزر میباشد که به آسانی قابل تشخیص وجود ندارد و ما یحتاج میباشد یک شخص کارشناس آن را تحقیق کند.

بیشتر بخوانید: خوراکی‌های نامناسب برای سردخانه | ۲۳ خوراکی که نباید در یخچال فریزر نگه دارید
مالامال صدا عمل کردن فریزر
مالامال آشفتگی فعالیت کردن فریزر یکی از دیگر از آرم‌هایی میباشد که با رعایت آن بایستی انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر را کشف و رفع کنیم. فریزر می بایست در حجمی عمل نماید که مزاحمتی برای شما تولید نکند. در بیشتر فریزر‌های مدرن، هم رشته کندانسور (خازن) و هم رشته تبخیرکننده وجود داراست.

حرفه کندانسور سیم پیچ کندانسور یخچال فریزر شمارا خنک می‌نماید. حرفه تبخیرکننده هم‌زمان با فعالیت کمپرسور، هوا را روی سیم پیچ های تبخیرکننده یخچال فریزر میکشد. این رشته ها هم‌زمان عمل می‌نمایند و اشتباهات مرتبط با هرکدام از موتورهای آن ها می تواند سبب بلندتر شدن صدای یخچال فریزر شما خواهد شد. میتوانید این حرفه ها را ارزیابی نمائید تا مطمئن گردید موتور آن‌ها حاد میباشد یا این که نه؛ تنها پیش از محاسبه قطعا سردخانه خویش را از برق بکشید.

پیشگیری از فساد سردخانه
گهگاه می توانید سوای هیچ تجربه فنی و صرفا با رعایت یک سری نکته معمولی ازخرابی یخچال فریزر پرهیز کرد. زمانی مواد غذایی به‌شکل فشرده و متراکم در سردخانه قرار میگیرند، جریان هوا به مشقت در آن گردش می‌نماید و در فیض سرمای کمتری به باطن مواد غذایی نفوذ خواهد کرد. گرم ماندن مواد غذایی از یک‌ سو منجر فاسد شدن آنان گردیده و از سوی دیگر سبب میگردد موتور یخچال فریزر برای سرد کردن فضای یخچال فریزر به بازه وقتگیر‌تری فعالیت نماید. در فیض به گذر زمان دستگاه شما از فعالیت می‌‌افتد. به این ترتیب پیشنهاد می‌گردد فریزر را درحد سنجیده لبریز نمائید.

در صورتیکه کودکی دارید که بی‌‌عامل در فریزر را گشوده می‌نماید یا این که همسری دارید که به سندرم گشودن بی‌ادله در سردخانه مبتلا است، فراگیری‌های موردنیاز دراین موضوع را به آنان دهید. گشودن مکرر درب یخچال فریزر، موجب خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به فضای سردخانه گردیده و برای دستگاه بسیار مضر میباشد. نکته قابل توجه دیگر این میباشد که علاوه بر شست و رفت عصر‌ای یخچال فریزر، ما یحتاج میباشد برفک آن را به صورت تروتمیز پاک فرمائید؛ به این دلیل که با ارتقا برفک، مصرف انرژی بالا می‌رود. اذن ندهید برفک فریزر مجموع آن را بپوشاند و برای از دربین بردن برفک هیچ زمان از شی یا این که جسم تیز و وحشیانه استعمال نکنید.

لوله‌های پشت یخچال فریزر را نیز سالی دوبار گردگیری نمائید؛ تمیز کاری و روانکاری کمپرسور نیز می تواند به خودداری از اشتباهات فعال‌سازی سردخانه یاری دهد. با رعایت همین نکات به‌ظواهر بی آلایش، ارتفاع قدمت موثر سردخانه خویش را بیشتر فرمایید و از هزینه مازاد برای تعمیر بپرهیزید.

راهکارهای معمولی برای ارتقاء ارتفاع قدمت فریزر
علاوه بر اگاهی از انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر و شیوه های پیشگیری از بوجود داخل شدن آنان، می بایست نکاتی را در سوی نگهداری تندرست سردخانه رعایت کرد. این نکات به شما یاری می‌نماید ارتفاع قدمت وسیله شما ارتقا یافته و دست‌کم دهه دیرتر درپی انگیزه های حاد شدن سردخانه خویش باشید.


فریزر یکی‌از ضروری‌ترین اسباب و اثاث خانه میباشد که از دیرباز تا به امروز برای خنک نگه‌داشتن مواد غذایی، دارویی و دیگر مواد فاسدشدنی بکار گرفته شد‌ه‌است. نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد فریزر‌ها از نخست تاکنون با تغییرات عظیم و غامض‌ای روبه‌رو گردیده‌اند. در بالا عموم از فریزر‌های طبیعی به کارگیری می‌کردند، آن‌گاه سردخانه‌های دستساز، نفتی، گازی و امروزه فریزر‌هایی که با برق فعالیت می‌نمایند مکان آنان را گرفته‌اند. با پیشرفت تکنولوژی ساختار و انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر نیز متعدد و بغرنج شد‌ه‌است و حتی تعمیرات آن نیز به طور تخصصی اعمال میشود.

فریزر دستگاهی متشکل از یک وسیله سردکننده به یاور یک عایق حرارتی و سازوکاری برای جابجایی گرما از باطن این محیط به خارج میباشد. فریزر یک ماشین غامض میباشد که در آحاد قدمت خویش درحال فعالیت میباشد. با اعتنا به به کار گیری زیاد از یخچال فریزر، به گذر زمان مجال ممکن میباشد مبتلا مشکلاتی خواهد شد که هرچه زودتر می بایست به تعمیر آن پرداخت. انگیزه های وخیم شدن سردخانه ممکن میباشد از خنک‌کنندگی، یخ‌زدگی، سیم‌کشی و غیره باشد. قطعا تعمیر این نوع از اثاثیه خانگی در اولِ مشاهده مشکل مقرون به صرفه‌خیس خواهد بود. فراموش نکنید که برای این فعالیت مسلما از یک کارشناس یاری بگیرید.همینطور برای استعمال باصرفه از آن می توانید راهنمای حفظ از یخچال فریزر را مطالعه فرمایید.

انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر
باتوجه به عدم وضوح و طاقت فرسا فعالیت بودن بخچال، ممکن میباشد در گیر مشکلاتی گردد که به تعمیر نیاز داشته باشد. بروز اختلال می تواند عارضه ها مختلفی داشته باشد به همین ادله یک کدام از سفارش هایی که می بایست به آن اعتنا داشت این میباشد که فارغ از علم گذشته مبادرت به تعمیر سردخانه نکنید. اشخاص دارای تخصص می توانند
با تشخیص انگیزه های وخیم شدن فریزر به صورت ظریف، به تعمیر آن بپردازند و این فعالیت را با کمترین هزینه ممکن ایفا دهند. درپی به انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر و طریق رفع آن میپردازیم. دوباره تاکید می‌گردد که برای تعمیر به طبع از تعمیرکاران دارای تخصص امداد بگیرید.


ایراد در جریان برق ورودی

ایراد در جریان برق ورودی از مهم‌ترین انگیزه های وخیم شدن سردخانه، بویژه پر‌نور نشدن یخچال فریزر میباشد. جریان برق ورودی فریزر به عبارتی برق پریز میباشد که دوشاخه به آن وصل می شود و گهگاه تمامی انگیزه های وخیم شدن سردخانه از همین آیتم معمولی میباشد. دراین‌صورت کافی میباشد چندین آیتم پایین را چک فرمائید:

فیوز و کنتور برق: از جا درآمدن یا این که به اصطلاح پرش فیوز یا این که در دست گرفتن برق قادر است انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه باشد. اولی اقدامی که می بایست ایفا دهید، باور از صحت این گزینه میباشد
پریز برق: از تندرست بودن پریز برق اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید. به عنوان مثال میتوانید یک وسیله برقی دیگر را با آن آزمون نمایید. معمولا در پریزهایی که در گیر سوختگی گردیده باشد، این ایراد پیش میاید
سیم برق سردخانه: گهگاه تمامی انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر که به ذهن میرسد، در قطعی یا این که زخم‌دیدگی سیم برق دوشاخه فریزر خلاصه می شود
کمبود مایع خنک‌کننده
مایع خنک کننده یخچال فریزر در سیم پیچ‌های تبخیرکننده جریان مییابد و هوای جان دار در آن را خنک می‌نماید. در غایت هوای سرد به محیط فریزر و مواد غذایی منتقل میگردد. پس در صورتی‌که دستگاه شما به نیکی پر‌نور نشود یا این که فعالیت نکند، یکی انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر که می بایست محاسبه نمایید، کافی نبودن مایع خنک کننده آن میباشد. برای لبریز کردن دوباره مایع خنک کننده، سفارش میگردد که با یک دارای تخصص تعمیر یخچال فریزر مشورت کردن نمائید.نوع گاز خنک کننده در یخچال سبک ۶۰-۴۰ برفاب گاز R134a میباشد.

فساد موتور یا این که کمپرسور
یک کدام از دیگر از انگیزه های حاد شدن فریزر میتواند موتور یا این که کمپرسور فریزر باشد. این گزینه بیشترین و متداول‌ترین انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه‌ها می باشد و در شرایطی که موتور یا این که کمپرسور فریزر پر‌نور نشود یخچال فریزر عملا بلااستفاده میماند. برای فهمیدن بدین اختلال، کافی میباشد درب سردخانه را گشوده نمائید. در حالتی‌که چراغ درون یخچال فریزر پر‌نور خواهد شد البته فریزر هیچ صدایی نداشته باشد، ایراد از موتور سردخانه است. در حالتی که یخچال فریزر شما دارنده نمایشگر باشد، بایستی نمایشگر نیز پر‌نور خواهد شد. با مشاهده این مورد ها میتوانید به فساد موتور پی ببرید.

بیشتر بخوانید: منش های پرهیز از برفک سردخانه و ۸ طریق نادر هزینه برای تزکیه آن


در برخی موردها پیش می آید که موتور فریزر تندرست میباشد و خلل از قطعات رله آغاز یا این که اُور بارگذاری باشد. این دو قطعه روی جریان برق ورودی کمپرسور قرار میگیرند و ممکن میباشد اختلال تنها از این قطعات باشد.

برفک
برفک یکی‌از انگیزه های وخیم شدن سردخانه میباشد. تشکیل برفک درین دستگاه بسیار معمولی و به انگیزه میعان شکل می گیرد. محکم و طاقت فرسا شدن این برفک‌ها منجر یخ زدگی مواد، گرم شدن اطراف و فساد یخچال فریزر می گردد. مرحله اولیه رفع خلل بسیار بی آلایش میباشد. با اعتنا به اینکه برفک در کدام بخش تولید گردیده، برای رفع آن مبادرت فرمایید. در شرایطی که برفک در نصیب درب این وسیله ساخت‌و‌ساز خواهد شد، معمولا مشکل از واشر یا این که بست درب میباشد. ولی در شرایطی‌که برفک به آحاد فضای درونی آن شیوع کرده باشند ممکن میباشد به انگیزه از دمای زیر باطن آن باشد.سردخانه نوفراست سبک BNR برفاب سیستم برفک زدایی اتومات داراست.

ترموستات
ترموستات یخچال فریزر وظیفه داراست دمای سردخانه را به میزانی که به وسیله پیچ تهیه دما و یا این که پنل لمسی تهیه و تنظیم گردیده برساند. کوشش ترموستات با کارایی کمپرسور یا این که موتور فریزر رابطه بی واسطه دارااست و همان کارایی این دو قطعه به همدیگر متعلق میباشد. هنگامی که دمای یخچال فریزر ارتقاء و یا این که به قولی سرمای فریزر کاهش مییابد، ترموستات با جابجایی پیام به کمپرسور منجر ارتقاء هوای سرد در دور و اطراف سردخانه میگردد. نقص ترموستات از انگیزه های حاد شدن فریزر میباشد که با بی سر و صدا شدن ناگهانی موتور سردخانه، خلل در کارکرد منظم موتور فریزر و سرد بودن بدنه موتور بروز مییابد. بی صدا نشدن یخچال فریزر و به اصطلاح یکسره شدن آن نیز به احتمال زیاد از ترموستات میباشد.

گشوده ماندن درب سردخانه
گشوده ماندن درب سردخانه از انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر میباشد که اشخاص به آسانی از کنار آن عبور می‌نمایند. گشوده ماندن درب یخچال فریزر موجب بیرون شدن سوزوسرما و گاز فریزر میگردد و اثرات مخربی را برای شما در پی دارااست. با این عمل فشار مضاعفی روی موتور فریزر وارداتی و در بدترین وضعیت سبب به بده بستان موتور سردخانه می شود. در شکل گشوده ماندن درب یخچال فریزر، اشتباهات پایین را خواهید داشت:

بهکمپرسور سردخانه فشار بسیار متعددی وارد کرده و سبب فساد آن می شود
باعثگرم شدن محیط درون فریزر می شود
سبب ساز برفک زدن فریزر می شود
سبب ساز یکسره فعالیت کردن کمپرسور یخچال فریزر می‌گردد


پر‌نور نشدن سردخانه
یکی نماد‌های فساد فریزر، پر‌نور نشدن آن میباشد که در موقعیت بی آلایش ممکن میباشد از قطعی سیم سردخانه باشد و یا این که انگیزه‌های مهمتری مانند ترموستات داشته باشد. انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر با این علامت می تواند نقص‌ در برق ورودی فریزر، نقص ترموستات و فساد موتور یا این که کمپرسور باشد که به آنان پرداختیم. از سایر علل پر‌نور نشدن سردخانه می‌اقتدار به فساد موفقیت الکترونیکی آن اشاره نمود.

در‌صورتی‌که موفقیت الکترونیکی یا این که به لفظ عامیانه پیروزی یخچال فریزر در گیر خلل خواهد شد، احتمالا فریزر پر‌نور نمیشود. هرکدام از فرآیندهای سردخانه که به نیکی کار نکند، قادر است به انگیزه فساد موفقیت آن باشد. پیروزی یخچال فریزر را می‌قدرت هم تعمیر و هم ردوبدل کرد که گزینش یکی این دو آیتم بایستی بوسیله دارای تخصص صورت بپذیرد البته در اکثر مورد ها موفقیت قابل تعمیر می باشد. با این اکنون در‌صورتی‌که از سالم تمامی مفاد فوق را چک کردید، احتمالا ایراد عمل در اتصالات سیم‌کشی داخلی فریزر میباشد که به آسانی قابل تشخیص وجود ندارد و ما یحتاج میباشد یک شخص کارشناس آن را تحقیق کند.

بیشتر بخوانید: خوراکی‌های نامناسب برای سردخانه | ۲۳ خوراکی که نباید در یخچال فریزر نگه دارید
مالامال صدا عمل کردن فریزر
مالامال آشفتگی فعالیت کردن فریزر یکی از دیگر از آرم‌هایی میباشد که با رعایت آن بایستی انگیزه های حاد شدن یخچال فریزر را کشف و رفع کنیم. فریزر می بایست در حجمی عمل نماید که مزاحمتی برای شما تولید نکند. در بیشتر فریزر‌های مدرن، هم رشته کندانسور (خازن) و هم رشته تبخیرکننده وجود داراست.

حرفه کندانسور سیم پیچ کندانسور یخچال فریزر شمارا خنک می‌نماید. حرفه تبخیرکننده هم‌زمان با فعالیت کمپرسور، هوا را روی سیم پیچ های تبخیرکننده یخچال فریزر میکشد. این رشته ها هم‌زمان عمل می‌نمایند و اشتباهات مرتبط با هرکدام از موتورهای آن ها می تواند سبب بلندتر شدن صدای یخچال فریزر شما خواهد شد. میتوانید این حرفه ها را ارزیابی نمائید تا مطمئن گردید موتور آن‌ها حاد میباشد یا این که نه؛ تنها پیش از محاسبه قطعا سردخانه خویش را از برق بکشید.

پیشگیری از فساد سردخانه
گهگاه می توانید سوای هیچ تجربه فنی و صرفا با رعایت یک سری نکته معمولی ازخرابی یخچال فریزر پرهیز کرد. زمانی مواد غذایی به‌شکل فشرده و متراکم در سردخانه قرار میگیرند، جریان هوا به مشقت در آن گردش می‌نماید و در فیض سرمای کمتری به باطن مواد غذایی نفوذ خواهد کرد. گرم ماندن مواد غذایی از یک‌ سو منجر فاسد شدن آنان گردیده و از سوی دیگر سبب میگردد موتور یخچال فریزر برای سرد کردن فضای یخچال فریزر به بازه وقتگیر‌تری فعالیت نماید. در فیض به گذر زمان دستگاه شما از فعالیت می‌‌افتد. به این ترتیب پیشنهاد می‌گردد فریزر را درحد سنجیده لبریز نمائید.

در صورتیکه کودکی دارید که بی‌‌عامل در فریزر را گشوده می‌نماید یا این که همسری دارید که به سندرم گشودن بی‌ادله در سردخانه مبتلا است، فراگیری‌های موردنیاز دراین موضوع را به آنان دهید. گشودن مکرر درب یخچال فریزر، موجب خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به فضای سردخانه گردیده و برای دستگاه بسیار مضر میباشد. نکته قابل توجه دیگر این میباشد که علاوه بر شست و رفت عصر‌ای یخچال فریزر، ما یحتاج میباشد برفک آن را به صورت تروتمیز پاک فرمائید؛ به این دلیل که با ارتقا برفک، مصرف انرژی بالا می‌رود. اذن ندهید برفک فریزر مجموع آن را بپوشاند و برای از دربین بردن برفک هیچ زمان از شی یا این که جسم تیز و وحشیانه استعمال نکنید.

لوله‌های پشت یخچال فریزر را نیز سالی دوبار گردگیری نمائید؛ تمیز کاری و روانکاری کمپرسور نیز می تواند به خودداری از اشتباهات فعال‌سازی سردخانه یاری دهد. با رعایت همین نکات به‌ظواهر بی آلایش، ارتفاع قدمت موثر سردخانه خویش را بیشتر فرمایید و از هزینه مازاد برای تعمیر بپرهیزید.

راهکارهای معمولی برای ارتقاء ارتفاع قدمت فریزر
علاوه بر اگاهی از انگیزه های وخیم شدن یخچال فریزر و شیوه های پیشگیری از بوجود داخل شدن آنان، می بایست نکاتی را در سوی نگهداری تندرست سردخانه رعایت کرد. این نکات به شما یاری می‌نماید ارتفاع قدمت وسیله شما ارتقا یافته و دست‌کم دهه دیرتر درپی انگیزه های حاد شدن سردخانه خویش باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 1747
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی